Schowek0
Tw贸j schowek jest pusty
Koszyk0
Tw贸j koszyk jest pusty ...
Strona g艂贸wnaKodeks Dobrych Praktyk

Kodeks Dobrych Praktyk

Kodeks Dobrych Praktyk sklepu internetowego interlumen.com.pl

 

Kodeks Dobrych Praktyk to normy etyczne i zawodowe, kt贸rymi si臋 kierujemy przy obs艂udze naszych klient贸w i kt贸rych 艣ci艣le przestrzegamy.
 

Szanowni Pa艅stwo Dbamy o Wasz komfort i bezpiecze艅stwo, dlatego postanowili艣my stworzy膰 Kodeks Dobrych Praktyk, kt贸ry obowi膮zuje w naszym sklepie internetowym. Sami dokonujemy zakup贸w w sklepach internetowych i naszych Klient贸w traktujemy tak, jak sami chcieliby艣my by膰 traktowani. - To dla nas bardzo wa偶ne !. - Zawsze jeste艣my skoncentrowani na szybkiej i rzetelnej obs艂udze naszych Klient贸w, piel臋gnujemy i utrzymujemy jak najlepsze relacje .

B臋d膮c na rynku od wielu lat, wiemy, i偶 bardzo wa偶ne jest post臋powanie wed艂ug standard贸w etycznych. Naszym nadrz臋dnym celem jest satysfakcja naszych Klient贸w i Partner贸w.

Interlumen.com.pl deklaruje, 偶e:

  1. Dzia艂a zgodnie z obowi膮zuj膮cymi Sprzedawc臋 internetowego przepisami. W przypadku zmian obowi膮zuj膮cych przepis贸w, interlumen.com.pl b臋dzie podejmowa膰 wszelkie niezb臋dne czynno艣ci w celu dostosowania swojej dzia艂alno艣ci do zmienionych przepis贸w.

  2. Podaje informacje umo偶liwiaj膮ce jego jednoznaczn膮 identyfikacj臋, co najmniej w zakresie wymaganym przez w艂a艣ciwe przepisy – w szczeg贸lno艣ci aktualne dane teleadresowe. Informacja powinna zosta膰 podana w spos贸b czytelny i 艂atwo dost臋pny z ka偶dego miejsca serwisu internetowego.

  3. Ma zamieszczony regulamin dzia艂ania.

  4. Informuje w spos贸b wyra藕ny o celu i zakresie gromadzenia informacji o kliencie, w szczeg贸lno艣ci zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. Zapewnia tak偶e zabezpieczenie gromadzonych danych, jak r贸wnie偶 realizacj臋 praw podmiotu, kt贸rego gromadzone dane dotycz膮, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.

  5. Informuje o cenie brutto oraz ca艂kowitej cenie oraz warunkach dostawy (cena oraz termin). Informacja ta w ca艂o艣ci jest podana najp贸藕niej przed momentem z艂o偶enia zam贸wienia. Niedopuszczalne jest ukrywanie dodatkowych op艂at i podwy偶szanie ceny po z艂o偶eniu zam贸wienia o ile dokonuj膮cy zakupu nie zmieni warunk贸w zam贸wienia.

  6. Informuje dokonuj膮cego zakupu o dost臋pnych sposobach p艂atno艣ci oraz ich ewentualnych kosztach oraz o momencie pobierania op艂aty. Najp贸藕niej informacje te podawane s膮 przed z艂o偶eniem zam贸wienia.

  7. Zgodnie z prawem w przypadku zakup贸w przez Internet, kupuj膮cemu przys艂uguje prawo zwrotu towaru w okre艣lonym terminie. Ponadto nie mo偶e by膰 on obarczany dodatkowymi kosztami za rezygnacj臋 z umowy kupna-sprzeda偶y. Skorzystanie z tego przywileju mo偶liwe jest w ci膮gu 14 dni od zakupu, je艣li z艂o偶ymy o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy i ode艣lemy towar.

  8. Informuje w spos贸b jednoznaczny o cechach prezentowanych produkt贸w. Dane techniczne produkt贸w s膮 zgodne z danymi udost臋pnianymi przez producenta. Opis produktu zawiera mi臋dzy innymi: nazw臋 produktu i producenta lub importera, znak zgodno艣ci i ewentualne inne dane wymagane przez odr臋bne przepisy, dobrej jako艣ci zdj臋cie produktu – tam gdzie to mo偶liwe i uzasadnione.

  9. Jak najszybciej informuje dokonuj膮cego zakupu o sposobach i czasach dostaw oraz op艂atach z nimi zwi膮zanych. Interlumen.com.pl informuje tak偶e jednoznacznie o maksymalnym czasie od z艂o偶enia zam贸wienia do dostarczenia towaru (bior膮c pod uwag臋 dost臋pno艣膰 produkt贸w i ew. czas kompletacji zam贸wienia). Je艣li czas realizacji zam贸wienia ulega zmianie a Sprzedawca ma tak膮 wiedz臋, powinien on jednocze艣nie przekaza膰 j膮 dokonuj膮cemu zakupu i poinformowa膰 o prawie do odst膮pienia od umowy.

  10. Informuje dokonuj膮cego zakupu o jego prawie do odst膮pienia od umowy, zgodnie z prawem.

  11. Zapewnia bezpiecze艅stwo przekazywania informacji.

  12. W spos贸b 艂atwy do archiwizacji i wydruku potwierdzi przyj臋cie zam贸wienia.

  13. Umo偶liwia dokonuj膮cemu zakupu kontakt w formie telefonicznej, e-mailowej oraz przez formularz kontaktowy, wskazuj膮c jednocze艣nie godziny pracy, w jakich kontakt telefoniczny jest mo偶liwy.

  14. Wskazuje jednoznacznie procedur臋, precyzuj膮c膮 warunki, sposoby i terminy realizowania przez niego reklamacji i zwrot贸w, w tym tak偶e procedury odwo艂awcze w wypadku nieuwzgl臋dnienia reklamacji lub zwrotu.

  15. Przeszkoli wszystkich pracownik贸w, obs艂uguj膮cych proces zakupu, na temat zobowi膮za艅 zwi膮zanych z powy偶szymi praktykami.


Przejd藕 do strony g艂贸wnej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyra偶enie zgody na wykorzystanie plik贸w cookies. Wi臋cej informacji mo偶esz znale藕膰 w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj wi臋cej tego komunikatu