Schowek0
Tw贸j schowek jest pusty
Koszyk0
Tw贸j koszyk jest pusty ...
Strona g艂贸wnaRegulamin

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
 1.Niniejszy Regulamin okre艣la og贸lne warunki, zasady oraz spos贸b sprzeda偶y prowadzonej przez INTER-LUMEN Sp.J. z siedzib膮 w 艁odzi, za po艣rednictwem sklepu internetowego www.interlumen.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz okre艣la zasady i warunki 艣wiadczenia przez INTER-LUMEN Sp.J. z siedzib膮 w 艁odzi  us艂ug nieodp艂atnych drog膮 elektroniczn膮.
§ 1 Definicje
 1.Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedzia艂ku do pi膮tku z wy艂膮czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
 2.Dostawa - oznacza czynno艣膰 faktyczn膮 polegaj膮c膮 na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawc臋, za po艣rednictwem Dostawcy, Towaru okre艣lonego w zam贸wieniu.
 3.Dostawca - oznacza podmiot, z kt贸rym wsp贸艂pracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towar贸w:
 a)firm臋 kuriersk膮;
 b)transport w艂asny Sprzedawcy.
 4.Has艂o - oznacza ci膮g znak贸w literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dost臋pu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
 5.Klient - oznacza podmiot, na rzecz kt贸rego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mog膮 by膰 艣wiadczone us艂ugi drog膮 elektroniczn膮 lub z kt贸rym zawarta mo偶e by膰 Umowa sprzeda偶y.
 6.Konsument - oznacza osob臋 fizyczn膮 dokonuj膮c膮 z przedsi臋biorc膮 czynno艣ci prawnej niezwi膮zanej bezpo艣rednio z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮.
 7.Konto Klienta - oznacza indywidualny dla ka偶dego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawc臋, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy 艣wiadczenia us艂ugi prowadzenia Konta Klienta.
 8.Login - oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, sk艂adaj膮ce si臋 z ci膮gu znak贸w literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Has艂em do za艂o偶enia Konta Klienta w Sklepie Internetowym. Login jest w艂a艣ciwym adresem poczty elektronicznej Klienta.
 9.Przedsi臋biorca - oznacza osob臋 fizyczn膮, osob臋 prawn膮 lub jednostk臋 organizacyjn膮 nieb臋d膮c膮 osob膮 prawn膮, kt贸rej ustawa przyznaje zdolno艣膰 prawn膮, prowadz膮c膮 we w艂asnym imieniu dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 lub zawodow膮 i dokonuj膮c膮 czynno艣ci prawnej zwi膮zan膮 bezpo艣rednio z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮.
 10.Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
 11.Rejestracja - oznacza czynno艣膰 faktyczn膮 dokonan膮 w spos贸b okre艣lony w Regulaminie, wymagan膮 dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalno艣ci Sklepu Internetowego.
 12.Sprzedawca – oznacza, 偶e :
  Firma INTER-LUMEN prowadz膮ca dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 z siedzib膮 w 艁odzi  (91-328), ul. Polna 14/16, NIP: 726-00-18-940, wpisan膮 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki REGON: 470540560; wpisan膮 do Krajowego Rejestru S膮dowego /S膮d Rejonowy dla 艁odzi-艢r贸dmie艣cia w 艁odzi, XX wydzia艂 krajowego rejestru s膮dowego/ Numer KRS: 0000098939 dzia艂aj膮ca jako Sp贸艂ka jawna, b臋d膮cej jednocze艣nie w艂a艣cicielem Sklepu Internetowego.
  Kontakt z nami:
   
Telefony:+48 42 611-64-17,19 
Faks:+48 42 611-64-18
e-mail:interlumen@interlumen.com
 13.Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod kt贸rymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, dzia艂aj膮cy w domenie www.interlumen.pl
 14.Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawc臋 za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu, mog膮cy by膰 przedmiotem Umowy sprzeda偶y.
 15.Umowa sprzeda偶y - oznacza umow臋 sprzeda偶y zawart膮 na odleg艂o艣膰, na zasadach okre艣lonych w Regulaminie, mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮.
§ 2 Postanowienia og贸lne i korzystanie ze Sklepu Internetowego
 1.Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym maj膮tkowe prawa autorskie, prawa w艂asno艣ci intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a tak偶e do wzorc贸w, formularzy, logotyp贸w zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyj膮tkiem logotyp贸w i zdj臋膰 prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towar贸w, do kt贸rych to prawa autorskie nale偶膮 do podmiot贸w trzecich) nale偶膮 do Sprzedawcy, a korzystanie z nich mo偶e nast臋powa膰 wy艂膮cznie w spos贸b okre艣lony i zgodny z Regulaminem oraz zgod膮 Sprzedawcy wyra偶on膮 na pi艣mie.
 2.Sprzedawca do艂o偶y stara艅, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego by艂o mo偶liwe dla u偶ytkownik贸w Internetu z u偶yciem wszystkich popularnych przegl膮darek internetowych, system贸w operacyjnych, typ贸w urz膮dze艅 oraz typ贸w po艂膮cze艅 internetowych. Minimalne wymagania techniczne umo偶liwiaj膮ce korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przegl膮darka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub FireFox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z w艂膮czon膮 obs艂ug膮 j臋zyka Javascript, akceptuj膮ca pliki typu „cookies” oraz 艂膮cze internetowe o przepustowo艣ci co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo艣ci ekranu 1024x768 pikseli.
 3.Sprzedawca stosuje mechanizm plik贸w "cookies", kt贸re podczas korzystania przez Klient贸w ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane s膮 przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urz膮dzenia ko艅cowego Klienta. Stosowanie plik贸w "cookies" ma na celu poprawne dzia艂anie Strony Internetowej Sklepu na urz膮dzeniach ko艅cowych Klient贸w. Mechanizm ten nie niszczy urz膮dzenia ko艅cowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urz膮dzeniach ko艅cowych Klient贸w ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urz膮dzeniach. Ka偶dy Klient mo偶e wy艂膮czy膰 mechanizm „cookies” w przegl膮darce internetowej swojego urz膮dzenia ko艅cowego. Sprzedawca wskazuje, 偶e wy艂膮czenie „cookies” mo偶e jednak spowodowa膰 utrudnienia lub uniemo偶liwi膰 korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.
 4.W celu z艂o偶enia zam贸wienia w Sklepie Internetowym za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w celu korzystania z us艂ug dost臋pnych na Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
 5.Zakazane jest dostarczanie przez Klienta tre艣ci o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub us艂ug nieodp艂atnych 艣wiadczonych przez Sprzedawc臋, w spos贸b sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszaj膮cy dobra osobiste os贸b trzecich.
 6.Sprzedawca o艣wiadcza, i偶 publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z us艂ug 艣wiadczonych drog膮 elektroniczn膮 wi膮za膰 mo偶e si臋 z zagro偶eniem pozyskania i modyfikowania danych Klient贸w przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosowa膰 w艂a艣ciwe 艣rodki techniczne, kt贸re zminimalizuj膮 wskazane wy偶ej zagro偶enia. W szczeg贸lno艣ci powinni stosowa膰 programy antywirusowe i chroni膮ce to偶samo艣膰 korzystaj膮cych z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca si臋 do Klienta z pro艣b膮 o udost臋pnienie mu w jakiejkolwiek formie Has艂a.
§ 3 Rejestracja
 1.W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowi膮zany jest dokona膰 nieodp艂atnej Rejestracji.
 2.Rejestracja nie jest konieczna do z艂o偶enia zam贸wienia w Sklepie Internetowym (zam贸wienie jednorazowe), ale zarejestrowany klient korzysta z wielu przywilej贸w kt贸re s膮 w postaci np:
    a) punt贸w za zakupy z mo偶liwo艣ci膮 wymienianych na rabat przy nast臋pnych zakupach, 
    b) indywidualnych rabat贸w i promocji,
    c) 艣ledzenia historii swoich transakcji,
    d) edycji danych i zmiany has艂a na swoim koncie,
    e) mo偶liwo艣ci z艂o偶enia reklamacji z w艂asnego poziomu konta - Panel Klienta.
 3.W celu dokonania zakupu, Klient powinien wype艂ni膰 formularz rejestracyjny udost臋pniony przez Sprzedawc臋 na Stronie Internetowej Sklepu i przes艂a膰 wype艂niony formularz rejestracyjny drog膮 elektroniczn膮 do Sprzedawcy poprzez wyb贸r odpowiedniej funkcji znajduj膮cej si臋 w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Has艂o.
 4.W trakcie wype艂niania formularza rejestracyjnego, Klient ma mo偶liwo艣ci zapoznania si臋 z Regulaminem, akceptuj膮c jego tre艣膰 poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
 5.W trakcie Rejestracji Klient mo偶e dobrowolnie wyrazi膰 zgod臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyra藕nie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a tak偶e o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych. Wyra偶enie zgody oznacza w szczeg贸lno艣ci zgod臋 na otrzymywanie informacji handlowych od Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w formularzu rejestracyjnym.
 6.Wyra偶enie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje mo偶liwo艣ci zawarcia ze Sprzedawc膮 umowy 艣wiadczenia drog膮 elektroniczn膮 us艂ugi prowadzenia Konta Klienta. Zgoda mo偶e by膰 w ka偶dej chwili cofni臋ta, poprzez z艂o偶enie Sprzedawcy stosownego o艣wiadczenia Klienta na Trwa艂ym no艣niku. O艣wiadczenie mo偶e zosta膰 przyk艂adowo przes艂ane na adres Sprzedawcy za po艣rednictwem poczty elektronicznej.
 7.Po przes艂aniu wype艂nionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezw艂ocznie, drog膮 elektroniczn膮 na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawc臋. Z t膮 chwil膮 zawarta zostaje umowa o 艣wiadczenie drog膮 elektroniczn膮 us艂ugi prowadzenia Konta Klienta, za艣 Klient uzyskuje mo偶liwo艣膰 dost臋pu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych, za wyj膮tkiem Loginu.
§ 4 Zam贸wienia
 1.Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowi膮 oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klient贸w do sk艂adania ofert zawarcia Umowy sprzeda偶y.
 2.Klient mo偶e sk艂ada膰 zam贸wienia w Sklepie Internetowym za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dob臋.
 3.Klient sk艂adaj膮cy zam贸wienie za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zam贸wienie wybieraj膮c Towar, kt贸rym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zam贸wienia nast臋puje przez wyb贸r polecenia KUPUJ臉 pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu ca艂o艣ci zam贸wienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy p艂atno艣ci, sk艂ada zam贸wienie przez wys艂anie formularza zam贸wienia do Sprzedawcy, wybieraj膮c na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „Zamawiam i p艂ac臋”. Ka偶dorazowo przed wysy艂k膮 zam贸wienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o 艂膮cznej cenie za wybrany Towar i Dostaw臋, jak te偶 o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowi膮zany ponie艣膰 w zwi膮zku z Umow膮 sprzeda偶y.
 4.Z艂o偶enie zam贸wienia stanowi z艂o偶enie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzeda偶y Towar贸w b臋d膮cych przedmiotem zam贸wienia.
 5.Po z艂o偶eniu zam贸wienia, Sprzedawca przesy艂a na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego z艂o偶enia.
 6.Nast臋pnie, po potwierdzeniu z艂o偶enia zam贸wienia, Sprzedawca przesy艂a na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informacj臋 o przyj臋ciu zam贸wienia do realizacji. Informacja o przyj臋ciu zam贸wienia do realizacji jest o艣wiadczeniem Sprzedawcy o przyj臋ciu oferty, o kt贸rej mowa w §4 ust. 4 powy偶ej i z chwil膮 jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzeda偶y.
 7.Po zawarciu Umowy sprzeda偶y, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesy艂aj膮c je na Trwa艂ym no艣niku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas Rejestracji lub sk艂adania zam贸wienia adres.
 8.

Minimum logistyczne wynosi u nas 70 PLN brutto (bez koszt贸w transportu).
Poni偶ej tej kwoty system nie pozwoli sfinalizowa膰 zam贸wienia.!!!

§ 5 P艂atno艣ci
 1.Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowi膮 ceny brutto i nie zawieraj膮 informacji odno艣nie koszt贸w Dostawy i wszelkich innych koszt贸w, kt贸re Klient b臋dzie zobowi膮zany ponie艣膰 w zwi膮zku z Umow膮 sprzeda偶y, o kt贸rych Klient b臋dzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i sk艂adaniu zam贸wienia.
 2.Klient mo偶e wybra膰 nast臋puj膮ce formy p艂atno艣ci za zam贸wione Towary:
 a)przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zam贸wienia rozpocz臋ta zostanie po przes艂aniu Klientowi przez Sprzedawc臋 potwierdzenia przyj臋cia zam贸wienia nast膮pi to dopiero po sprawdzeniu dost臋pno艣ci towaru przez magazyn, za艣 wysy艂ka dokonana zostanie niezw艂ocznie po wp艂yni臋ciu 艣rodk贸w na rachunek bankowy Sprzedawcy);
 b)got贸wk膮 za pobraniem, p艂atno艣膰 Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zam贸wienia i jego wysy艂ka zostanie rozpocz臋ta po przes艂aniu Klientowi przez Sprzedawc臋 potwierdzenia przyj臋cia zam贸wienia);
 c)got贸wk膮 przy odbiorze osobistym – p艂atno艣膰 w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zam贸wienia zostanie dokonana niezw艂ocznie po przes艂aniu Klientowi przez Sprzedawc臋 potwierdzenia przyj臋cia zam贸wienia, za艣 Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy).
 3.Klient jest ka偶dorazowo informowany przez Sprzedawc臋 na Stronie Internetowej Sklepu o terminie w jakim jest zobowi膮zany dokona膰 p艂atno艣ci za zam贸wienie w wysoko艣ci wynikaj膮cej z zawartej Umowy sprzeda偶y.
 4.W wypadku niewywi膮zania si臋 przez Klienta z p艂atno艣ci w terminie o kt贸rym mowa w §5 ust. 3, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie p艂atno艣ci i informuje o nim Klienta na Trwa艂ym no艣niku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie p艂atno艣ci zawiera r贸wnie偶 informacj臋, 偶e po bezskutecznym up艂ywie tego terminu, Sprzedawca odst膮pi od Umowy sprzeda偶y. W wypadku bezskutecznego up艂ywu drugiego terminu na dokonanie p艂atno艣ci, Sprzedawca prze艣le Klientowi na Trwa艂ym no艣niku o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
§ 6 Dostawa
 1.Sprzedawca realizuje Dostaw臋 na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej /Ceny wysy艂ek/,
oraz krajach EU /po uzgodnieniu koszt贸w wysy艂ki dla danego kraju/.
 2.Sprzedawca jest zobowi膮zany dostarczy膰 Towar b臋d膮cy przedmiotem Umowy sprzeda偶y bez wad.
 3.Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informacj臋 o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zam贸wienia.
 4.Termin Dostawy i realizacji zam贸wienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §5 ust. 2.
 5.Termin Dostawy i realizacji zam贸wienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzeda偶y w wypadku wyboru przez Klienta opcji p艂atno艣ci „za pobraniem”.
 6.Zam贸wione Towary s膮 dostarczane do Klienta za po艣rednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zam贸wienia.
 7.W dniu wys艂ania Towaru do Klienta (je艣li nie wybrano mo偶liwo艣ci osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzaj膮ca nadanie przesy艂ki przez Sprzedawc臋.
 8.Klient powinien zbada膰 dor臋czon膮 przesy艂k臋 w czasie i w spos贸b przyj臋ty przy przesy艂kach danego rodzaju, w obecno艣ci pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesy艂ki. Klient ma r贸wnie偶 prawo 偶膮da膰 od pracownika Dostawcy spisania w艂a艣ciwego protoko艂u w momencie dostawy.
 9.Klient ma mo偶liwo艣膰 odbioru osobistego zam贸wionego Towaru. Odbioru mo偶na dokona膰 w siedzibie Sprzedawcy w Dni Robocze lub w Soboty w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcze艣niejszym ustaleniu ze Sprzedawc膮 terminu odbioru poczt膮 elektroniczn膮 lub telefonicznie.
 10.Sprzedawca, zgodnie z wol膮 Klienta, do艂膮cza do przesy艂ki b臋d膮cej przedmiotem Dostawy paragon albo faktur臋 VAT obejmuj膮c膮 dostarczane Towary.
 11.W przypadku nieobecno艣ci Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy sk艂adaniu zam贸wienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie pr贸b臋 kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w kt贸rym Klient b臋dzie obecny. W przypadku zwrotnego odes艂ania zam贸wionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawc臋, Sprzedawca skontaktuje si臋 z Klientem drog膮 elektroniczn膮 lub telefonicznie, ustalaj膮c ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
 12.Po dokonaniu Dostawy zakupionego Towaru, Sprzedawca w ramach realizacji umowy z Klientem mo偶e przes艂a膰 Klientowi na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wype艂nienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Klient jest uprawniony, jednak nie zobowi膮zany do jej wype艂nienia.
§ 7 R臋kojmia
 1.Sprzedawca zapewnia Dostaw臋 Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny wzgl臋dem Klienta, je偶eli Towar ma wad臋 fizyczn膮 lub prawn膮 (r臋kojmia).
 2.Je偶eli Towar ma wad臋 Klient mo偶e:
 a)z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o obni偶eniu ceny albo odst膮pieniu od Umowy sprzeda偶y, chyba 偶e Sprzedawca niezw艂ocznie i bez nadmiernych niedogodno艣ci dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wad臋 usunie.
  Ograniczenie to nie ma zastosowania, je偶eli Towar by艂 ju偶 wymieniony lub naprawiany przez sprzedawc臋 albo sprzedawca nie uczyni艂 zado艣膰 obowi膮zkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usuni臋cia wad. Klient mo偶e zamiast zaproponowanego przez Sprzedawc臋 usuni臋cia wady 偶膮da膰 wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru 偶膮da膰 usuni臋cia wady, chyba 偶e doprowadzenie rzeczy do zgodno艣ci z umow膮 w spos贸b wybrany przez Klienta jest niemo偶liwe albo wymaga艂oby nadmiernych koszt贸w w por贸wnaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawc臋. Przy ocenie nadmierno艣ci koszt贸w uwzgl臋dnia si臋 warto艣膰 Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a tak偶e bierze si臋 pod uwag臋 niedogodno艣ci, na jakie nara偶a艂by Klienta inny spos贸b zaspokojenia.
 b)偶膮da膰 wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usuni臋cia wady. Sprzedawca jest obowi膮zany wymieni膰 Towar wadliwy na wolny od wad lub usun膮膰 wad臋 w rozs膮dnym czasie bez nadmiernych niedogodno艣ci dla Klienta.
  Sprzedawca mo偶e odm贸wi膰 zado艣膰uczynienia 偶膮daniu Klienta, je偶eli doprowadzenie do zgodno艣ci z Umow膮 sprzeda偶y Towaru wadliwego w spos贸b wybrany przez Klienta jest niemo偶liwe lub w por贸wnaniu z drugim mo偶liwym sposobem doprowadzenia do zgodno艣ci z Umow膮 sprzeda偶y wymaga艂oby nadmiernych koszt贸w. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
 3.Klient, kt贸ry wykonuje uprawnienia z tytu艂u r臋kojmi, jest obowi膮zany dostarczy膰 rzecz wadliw膮 na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta b臋d膮cego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
 4.Sprzedawca odpowiada z tytu艂u r臋kojmi, je偶eli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed up艂ywem dw贸ch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usuni臋cie wady lub wymian臋 Towaru na wolny od wad przedawnia si臋 z up艂ywem roku, lecz termin ten nie mo偶e zako艅czy膰 si臋 przed up艂ywem terminu okre艣lonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient mo偶e odst膮pi膰 od Umowy sprzeda偶y lub z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o obni偶eniu ceny z powodu wady Towaru. Je偶eli Klient 偶膮da艂 wymiany Towaru na wolny od wad lub usuni臋cia wady, termin do odst膮pienia od Umowy sprzeda偶y lub z艂o偶enia o艣wiadczenia o obni偶eniu ceny rozpoczyna si臋 z chwil膮 bezskutecznego up艂ywu terminu do wymiany Towaru lub usuni臋cia wady.
§ 8 Reklamacje
 1.Wszelkie reklamacje zwi膮zane z Towarem lub realizacj膮 Umowy sprzeda偶y, Klient mo偶e kierowa膰 w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
 2.Sprzedawca, w ci膮gu 14 dni od dnia 偶膮dania zawieraj膮cego reklamacj臋 ustosunkuje si臋 do reklamacji Towaru lub reklamacji zwi膮zanej z realizacj膮 Umowy sprzeda偶y zg艂oszonej przez Klienta.
 3.Klient mo偶e zg艂osi膰 Sprzedawcy reklamacj臋 w zwi膮zku z korzystaniem z us艂ug nieodp艂atnych 艣wiadczonych drog膮 elektroniczn膮 przez Sprzedawc臋. Reklamacja mo偶e by膰 z艂o偶ona w formie elektronicznej i przes艂ana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zg艂oszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrze膰 opis zaistnia艂ego problemu. Sprzedawca niezw艂ocznie, lecz nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
§ 9 Gwarancja
 1.Towary sprzedawane przez Sprzedawc臋 mog膮 by膰 obj臋te gwarancj膮 udzielon膮 przez producenta Towaru b膮d藕 dystrybutora.
 2.W wypadku Towar贸w obj臋tych gwarancj膮, informacja dotycz膮ca istnienia i tre艣ci gwarancji jest ka偶dorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.
§ 10 Odst膮pienie od Umowy sprzeda偶y
 1.Klient b臋d膮cy Konsumentem, kt贸ry zawar艂 Umow臋 sprzeda偶y, mo偶e w terminie 14 dni odst膮pi膰 od niej bez podawania przyczyny.
 2.Bieg terminu na odst膮pienie od Umowy sprzeda偶y rozpoczyna si臋 od chwili obj臋cia Towaru w posiadanie przez Klienta.
  Klient mo偶e odst膮pi膰 od Umowy sprzeda偶y sk艂adaj膮c Sprzedawcy o艣wiadczenie o odst膮pieniu. O艣wiadczenie mo偶na z艂o偶y膰 na formularzu, kt贸rego wz贸r zosta艂 zamieszczony przez Sprzedawc臋 na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odst膮pienia.
Do zachowania terminu wystarczy wys艂anie o艣wiadczenia przed jego up艂ywem.
 3.W przypadku odst膮pienia od Umowy sprzeda偶y, jest ona uwa偶ana za niezawart膮.
 4.Je艣li Klient z艂o偶y艂 o艣wiadczenie o odst膮pieniu od Umowy sprzeda偶y zanim Sprzedawca przyj膮艂 jego ofert臋, oferta przestaje wi膮za膰.
 5.Sprzedawca ma obowi膮zek niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia otrzymania o艣wiadczenia Klienta o odst膮pieniu od Umowy sprzeda偶y, zwr贸ci膰 mu wszystkie dokonane przez niego p艂atno艣ci, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca mo偶e wstrzyma膰 si臋 ze zwrotem p艂atno艣ci otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odes艂ania Towaru, w zale偶no艣ci od tego, kt贸re zdarzenie nast膮pi wcze艣niej.
 6.Je偶eli Klient korzystaj膮cy z prawa do odst膮pienia wybra艂 spos贸b dostarczenia Towaru inny ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b Dostawy oferowany przez Sprzedawc臋, Sprzedawca nie jest zobowi膮zany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych koszt贸w.
 7.Klient ma obowi膮zek zwr贸ci膰 Towar Sprzedawcy niezw艂ocznie, jednak nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia, w kt贸rym odst膮pi艂 od Umowy sprzeda偶y. Do zachowania terminu wystarczy odes艂anie Towaru na adres Sprzedawcy przed up艂ywem tego terminu.
 8.W wypadku odst膮pienia Klient ponosi tylko bezpo艣rednie koszty zwrotu Towaru a dla 藕r贸de艂 艣wiat艂a Towaru ubezpieczonego.
 9.Je艣li ze wzgl臋du na sw贸j charakter Towar nie mo偶e zosta膰 w zwyk艂ym trybie odes艂any, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
 10.Klient ponosi odpowiedzialno艣膰 za zmniejszenie warto艣ci Towaru b臋d膮ce wynikiem korzystania z niego w spos贸b wykraczaj膮cy poza spos贸b konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Towar kruchy (藕r贸d艂a 艣wiat艂a) powinien by膰 wys艂any w opcji ubezpieczonej  tak aby w przypadku uszkodzenia mo偶na by艂o z艂o偶y膰 reklamacje u przewo藕nika. W przypadku gdy Klient nie chce z艂o偶y膰 reklamacji samemu mo偶e scedowa膰 roszczenia Sprzedawcy po uprzednim kontakcie z nim. Na Kliencie ci膮偶y odpowiedzialno艣膰 dostarczenia towaru nieuszkodzonego.
 11.Sprzedawca dokonuje zwrotu p艂atno艣ci przy u偶yciu takiego samego sposobu zap艂aty, jakiego u偶y艂 Klient, chyba, 偶e Klient wyra藕nie zgodzi艂 si臋 na inny spos贸b zwrotu, kt贸ry nie wi膮偶e si臋 dla niego z 偶adnymi kosztami.
 11.Uwaga! Towary na zam贸wienie nie podlegaj膮 zwrotowi.
§ 11 Us艂ugi nieodp艂atne
 1.Sprzedawca 艣wiadczy na rzecz Klient贸w, drog膮 elektroniczn膮 us艂ugi nieodp艂atne:
 a)Formularz kontaktowy;
 b)Newsletter;
 c)Prowadzenie Konta Klienta;
 d)Zamieszczanie opinii.
 2.Us艂ugi wskazane w §11 ust. 1 powy偶ej 艣wiadczone s膮 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dob臋.
 3.Sprzedawca zastrzega sobie mo偶liwo艣膰 wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dost臋pu do wybranych wymienionych us艂ug, o czym poinformuje Klient贸w w spos贸b w艂a艣ciwy dla zmiany Regulaminu.
 4.Us艂uga Formularz kontaktowy polega na wys艂aniu za pomoc膮 formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomo艣ci do Sprzedawcy.
 5.Rezygnacja z us艂ugi nieodp艂atnej Formularz kontaktowy, mo偶liwa jest w ka偶dej chwili i polega na zaprzestaniu wysy艂ania zapyta艅 do Sprzedawcy.
 6.Z us艂ugi Newsletter mo偶e skorzysta膰 ka偶dy Klient, kt贸ry wprowadzi sw贸j adres poczty elektronicznej, wykorzystuj膮c w tym celu formularz rejestracyjny udost臋pniony przez Sprzedawc臋 na Stronie Internetowej Sklepu. Po przes艂aniu wype艂nionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezw艂ocznie, drog膮 elektroniczn膮 na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez Sprzedawc臋. Z t膮 chwil膮 zawarta zostaje umowa o 艣wiadczenie drog膮 elektroniczn膮 us艂ugi Newsletter.
  Klient mo偶e dodatkowo podczas Rejestracji zaznaczy膰 odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji Newsletter.
 7.Us艂uga Newsletter polega na przesy艂aniu przez Sprzedawc臋, na adres poczty elektronicznej, wiadomo艣ci w formie elektronicznej zawieraj膮cej informacje o nowych produktach lub us艂ugach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesy艂any jest przez Sprzedawc臋 do wszystkich Klient贸w, kt贸rzy dokonali subskrypcji.
 8.Ka偶dy Newsletter kierowany do danych Klient贸w zawiera, w szczeg贸lno艣ci: informacj臋 o nadawcy, wype艂nione pole „temat”, okre艣laj膮ce tre艣膰 przesy艂ki oraz informacj臋 o mo偶liwo艣ci i sposobie rezygnacji z us艂ugi nieodp艂atnej Newsletter.
 9.Klient mo偶e w ka偶dej chwili zrezygnowa膰 z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie si臋 z subskrypcji za po艣rednictwem odno艣nika zamieszczonego w ka偶dej wiadomo艣ci elektronicznej wys艂anej w ramach us艂ugi Newsletter lub za po艣rednictwem aktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.
 10.Us艂uga Prowadzenie Konta Klienta dost臋pna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udost臋pnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, umo偶liwiaj膮cego Klientowi modyfikacje danych, kt贸re poda艂 podczas Rejestracji, jak te偶 艣ledzenia stanu realizacji zam贸wie艅, jak te偶 historii zam贸wie艅 ju偶 zrealizowanych.
 11.Klient, kt贸ry dokona艂 Rejestracji mo偶e zg艂osi膰 偶膮danie usuni臋cia Konta Klienta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zg艂oszenia 偶膮dania usuni臋cia Konta Klienta przez Sprzedawc臋, mo偶e ono zosta膰 usuni臋te do 14 dni od zg艂oszenia 偶膮dania.
 12.Us艂uga Zamieszczanie opinii polega na umo偶liwieniu przez Sprzedawc臋, Klientom posiadaj膮cym Konto Klienta publikacji na Stronie Internetowej Sklepu indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi Klienta dotycz膮cych w szczeg贸lno艣ci Towar贸w.
 13.Rezygnacja z us艂ugi Zamieszczanie opinii mo偶liwa jest w ka偶dej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania tre艣ci przez Klienta na Stronie Internetowej Sklepu.
 14.Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych, w przypadku dzia艂ania przez Klienta na szkod臋 Sprzedawcy lub innych Klient贸w, naruszenia przez Klienta przepis贸w prawa lub postanowie艅 Regulaminu, a tak偶e, gdy zablokowanie dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych jest uzasadnione wzgl臋dami bezpiecze艅stwa - w szczeg贸lno艣ci: prze艂amywaniem przez Klienta zabezpiecze艅 Strony Internetowej Sklepu lub inne dzia艂ania hakerskie. Zablokowanie dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezb臋dny do rozwi膮zania kwestii stanowi膮cej podstaw臋 zablokowania dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych drog膮 elektroniczn膮 na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
§ 12 Odpowiedzialno艣膰 Klienta w zakresie zamieszczanych przez niego tre艣ci
 1.Zamieszczaj膮c tre艣ci oraz udost臋pniaj膮c je Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania tre艣ci. Zamieszczane tre艣ci nie wyra偶aj膮 pogl膮d贸w Sprzedawcy i nie powinny by膰 uto偶samiane z jego dzia艂alno艣ci膮. Sprzedawca nie jest dostawc膮 tre艣ci, a jedynie podmiotem, kt贸ry zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
 2.Klient o艣wiadcza, 偶e:
 a)jest uprawniony do korzystania z autorskich praw maj膮tkowych, praw w艂asno艣ci przemys艂owej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio - utwor贸w, przedmiot贸w praw w艂asno艣ci przemys艂owej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiot贸w praw pokrewnych, kt贸re sk艂adaj膮 si臋 na tre艣ci;
 b)umieszczenie oraz udost臋pnienie w ramach us艂ug, o kt贸rych mowa w §11, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotycz膮cych os贸b trzecich nast膮pi艂o w spos贸b legalny, dobrowolny oraz za zgod膮 os贸b, kt贸rych one dotycz膮;
 c)wyra偶a zgod臋 na wgl膮d do opublikowanych tre艣ci przez innych Klient贸w oraz Sprzedawc臋, jak r贸wnie偶 upowa偶nia Sprzedawc臋 do ich wykorzystania nieodp艂atnie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;
 d)wyra偶a zgod臋 na dokonywanie opracowa艅 utwor贸w w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
 3.Klient nie jest uprawniony do:
 a)zamieszczania w ramach korzystania z us艂ug, o kt贸rych mowa w §11, danych osobowych os贸b trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku os贸b trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;
 b)zamieszczania w ramach korzystania z us艂ug, o kt贸rych mowa w §11, tre艣ci o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.
 4.Sprzedawca ponosi odpowiedzialno艣膰 za zamieszczane przez Klient贸w tre艣ci pod warunkiem otrzymania powiadomienia zgodnie z §13 Regulaminu.
 5.Zabronione jest zamieszczanie przez Klient贸w w ramach korzystania z us艂ug, o kt贸rych mowa w §11, tre艣ci kt贸re mog艂yby w szczeg贸lno艣ci:
 a)zosta膰 zamieszczane w z艂ej wierze, np. z zamiarem naruszenia d贸br osobistych os贸b trzecich;
 b)narusza膰 jakiekolwiek prawa os贸b trzecich, w tym prawa zwi膮zane z ochron膮 praw autorskich i praw pokrewnych, ochron膮 praw w艂asno艣ci przemys艂owej, tajemnic膮 przedsi臋biorstwa lub maj膮ce zwi膮zek ze zobowi膮zaniami o zachowaniu poufno艣ci;
 c)posiada膰 charakter obra藕liwy b膮d藕 stanowi膰 gro藕b臋 skierowan膮 do innych os贸b, zawiera艂yby s艂ownictwo naruszaj膮ce dobre obyczaje (np. poprzez u偶ycie wulgaryzm贸w lub okre艣le艅 powszechnie uznawanych za obra藕liwe);
 d)pozostawa膰 w sprzeczno艣ci z interesem Sprzedawcy;
 e)narusza膰 w inny spos贸b postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowi膮zuj膮cego prawa, normy spo艂eczne lub obyczajowe.
 6.W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z §13 Regulaminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania tre艣ci zamieszczanych przez Klient贸w w ramach korzystania przez nich z us艂ug, o kt贸rych mowa w §11, w szczeg贸lno艣ci w odniesieniu do tre艣ci co, do kt贸rych, opieraj膮c si臋 na doniesieniach os贸b trzecich lub odpowiednich organ贸w stwierdzono, 偶e mog膮 one stanowi膰 naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa. Sprzedawca nie prowadzi bie偶膮cej kontroli zamieszczanych tre艣ci.
 7.Klient wyra偶a zgod臋 na nieodp艂atne wykorzystywanie przez Sprzedawc臋 umieszczonych przez niego tre艣ci w ramach Strony Internetowej Sklepu.
§ 13 Zg艂aszanie zagro偶enia lub naruszenia praw
 1.W przypadku gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, i偶 tre艣膰 publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralno艣膰, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnic臋 chronion膮 prawem lub na podstawie zobowi膮zania, mo偶e powiadomi膰 Sprzedawc臋 o potencjalnym naruszeniu.
 2.Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezw艂oczne dzia艂ania maj膮ce na celu usuni臋cie ze Strony Internetowej Sklepu, tre艣ci b臋d膮cych przyczyn膮 naruszenia.
§ 14 Ochrona danych osobowych
 1.Administratorem danych osobowych Klient贸w przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach Rejestracji, sk艂adania zam贸wienia jednorazowego oraz w ramach 艣wiadczenia przez Sprzedawc臋 us艂ug drog膮 elektroniczn膮 lub w ramach innych okoliczno艣ci okre艣lonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.
 2.Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klient贸w w celu realizacji zam贸wie艅, 艣wiadczenia przez Sprzedawc臋 us艂ug drog膮 elektroniczn膮 oraz innych cel贸w okre艣lonych w Regulaminie. Dane s膮 przetwarzane wy艂膮cznie na podstawie przepis贸w prawa lub zgody wyra偶onej przez Klienta.
 3.Sprzedawca za wyra藕n膮 i dobrowoln膮 zgod膮 Klienta, mo偶e przekaza膰 dane osobowe Klienta firmie Ceneo Sp. z o.o. z siedzib膮 w Poznaniu (60-166 Pozna艅, ul. Grunwaldzka 182), wpisanej do rejestru przedsi臋biorc贸w prowadzonego przez S膮d Rejonowy Pozna艅 – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydzia艂 Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000493884, w celu przes艂ania, przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzib膮 w Poznaniu, na adres e-mail Klienta ankiety s艂u偶膮cej uzyskaniu od Klienta opinii na temat transakcji dokonywanej przez Klienta w Sklepie Internetowym.
 4.Dane osobowe przekazane Sprzedawcy podawane s膮 mu dobrowolnie, z tym jednak zastrze偶eniem, 偶e niepodanie okre艣lonych w Regulaminie danych w procesie Rejestracji uniemo偶liwia Rejestracj臋 i za艂o偶enie Konta Klienta oraz uniemo偶liwia z艂o偶enie i realizacj臋 zam贸wienia Klienta, w przypadku sk艂adania zam贸wienia bez Rejestracji Konta Klienta.
 5.Ka偶dy kto przeka偶e Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dost臋pu do ich tre艣ci oraz do ich poprawiania.
 6.Sprzedawca zapewnia mo偶liwo艣膰 usuni臋cia danych osobowych z prowadzonego zbioru, w szczeg贸lno艣ci w przypadku usuni臋cia Konta Klienta. Sprzedawca mo偶e odm贸wi膰 usuni臋cia danych osobowych, je偶eli Klient nie uregulowa艂 wszystkich nale偶no艣ci wobec Sprzedawcy lub naruszy艂 obowi膮zuj膮ce przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezb臋dne do wyja艣nienia tych okoliczno艣ci i ustalenia odpowiedzialno艣ci Klienta.
 7.Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dok艂ada wszelkich stara艅 w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dost臋pem lub wykorzystaniem.
 8.Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezb臋dnym do realizacji Dostawy.
   
§ 15 Rozwi膮zanie umowy (nie dotyczy Um贸w sprzeda偶y)
 1.Zar贸wno Klient, jak i Sprzedawca mog膮 rozwi膮za膰 umow臋 o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 w ka偶dym czasie i bez podania przyczyn, z zastrze偶eniem zachowania praw nabytych przez drug膮 stron臋 przed rozwi膮zaniem ww. umowy oraz postanowie艅 poni偶ej.
 2.Klient, kt贸ry dokona艂 Rejestracji rozwi膮zuje umow臋 o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮, poprzez wys艂anie do Sprzedawcy stosownego o艣wiadczenia woli, przy u偶yciu dowolnego 艣rodka komunikacji na odleg艂o艣膰, umo偶liwiaj膮cego zapoznanie si臋 Sprzedawcy z o艣wiadczeniem woli Klienta.
 3.Sprzedawca wypowiada umow臋 o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 poprzez wys艂anie do Klienta stosownego o艣wiadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.
  

§ 16 Zu偶uty sprz臋t

           Zbieranie oraz transport zu偶ytego sprz臋tu

Punkt odbioru zu偶ytego sprz臋tu w 艁odzi:
https://mpolodz.pl/
Genera艂a Micha艂a Tokarzewskiego 2, 91-842 艁贸d藕 tel. 42 616 02 09

Ustawa z dnia 11.09.2015 r. o zu偶ytym sprz臋cie elektrycznym i elektronicznym

 Art.37.1.Sprzedawca obowi膮zany jest do nieodp艂atnego odbioru zu偶ytego sprz臋tu pochodz膮cego z gospodarstw domowych w punkcie sprzeda偶y, o ile zu偶yty sprz臋t jest tego samego rodzaju i pe艂ni艂 te same funkcje co sprz臋t sprzedawany.
  2.Sprzedawca dostarczaj膮c nabywcy sprz臋t przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowi膮zany jest do nieodp艂atnego odbioru zu偶ytego sprz臋tu pochodz膮cego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprz臋tu, o ile zu偶yty sprz臋t jest tego samego rodzaju i pe艂ni艂 te same funkcje co sprz臋t dostarczony.
  3.Sprzedawca prowadz膮cy jednostk臋 handlu detalicznego o powierzchni sprzeda偶y w rozumieniu art. 2 pkt 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wynosz膮cej co najmniej 400 m2 po艣wi臋conej sprzeda偶y sprz臋tu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, jest obowi膮zany do nieodp艂atnego przyj臋cia w tej jednostce lub w jej bezpo艣redniej blisko艣ci zu偶ytego sprz臋tu pochodz膮cego z gospodarstw domowych, kt贸rego 偶aden z zewn臋trznych wymiar贸w nie przekracza 25 cm, bez konieczno艣ci zakupu nowego sprz臋tu przeznaczonego dla gospodarstw domowych.
  4.Sprzedawca jest obowi膮zany do umieszczenia w widocznym miejscu w punkcie sprzeda偶y informacji w zakresie, o kt贸rym mowa w ust. 1-3. Sprzedawca udost臋pniaj膮cy na rynku sprz臋t za pomoc膮 艣rodk贸w porozumiewania si臋 na odleg艂o艣膰 jest obowi膮zany do przekazania tych informacji w spos贸b umo偶liwiaj膮cy zapoznanie si臋 z nimi, w szczeg贸lno艣ci na stronie internetowej lub w formie komunikatu.
§ 17 Postanowienia ko艅cowe
 1.Sprzedawca ponosi odpowiedzialno艣膰 z tytu艂u niewykonania lub nienale偶ytego wykonania umowy, lecz w przypadku um贸w zawieranych z Klientami b臋d膮cymi Przedsi臋biorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialno艣膰 tylko w przypadku umy艣lnego wyrz膮dzenia szkody i w granicach rzeczywi艣cie poniesionych strat przez Klienta b臋d膮cego Przedsi臋biorc膮.
 2.Tre艣膰 niniejszego Regulaminu mo偶e zosta膰 utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na no艣niku lub pobranie w ka偶dej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.
 3.W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzeda偶y, strony b臋d膮 d膮偶y艂y do rozwi膮zania sprawy polubownie. Prawem w艂a艣ciwym dla rozstrzygania wszelkich spor贸w powsta艂ych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
 4.Ka偶dy Klient mo偶e skorzysta膰 z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅. W tym zakresie mo偶liwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy sta艂ych mediator贸w oraz istniej膮cych o艣rodkach mediacyjnych przekazywane s膮 i udost臋pniane przez Prezes贸w w艂a艣ciwych S膮d贸w Okr臋gowych.
 5.Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zam贸wienia przyj臋te przez Sprzedawc臋 do realizacji przed dniem wej艣cia w 偶ycie nowego Regulaminu s膮 realizowane na podstawie Regulaminu, kt贸ry obowi膮zywa艂 w dniu sk艂adania zam贸wienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w 偶ycie w terminie 7 dni od opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wej艣ciem w 偶ycie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomoc膮 wiadomo艣ci przes艂anej drog膮 elektroniczn膮 zawieraj膮cej odno艣nik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej tre艣ci Regulaminu obowi膮zany jest zawiadomi膰 o tym fakcie Sprzedawc臋, co skutkuje rozwi膮zaniem umowy zgodnie z  postanowieniami §15.
 6.Regulamin wchodzi w 偶ycie z dniem 25 grudnia 2014 r.

Przejd藕 do strony g艂贸wnej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyra偶enie zgody na wykorzystanie plik贸w cookies. Wi臋cej informacji mo偶esz znale藕膰 w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj wi臋cej tego komunikatu