Schowek0
Tw贸j schowek jest pusty
Koszyk0
Tw贸j koszyk jest pusty ...
Strona g艂贸wnaDostawa - Reklamacje

Dostawa - Reklamacje

 
 

I. ZWROTY

1. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowi膮zany do sprawdzenia przesy艂ki. Ewentualne uszkodzenia nale偶y niezw艂ocznie zg艂osi膰 pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktowa膰 si臋 z Dzia艂em Reklamacji firmy

INTER-LUMEN Sp.j. pod nr tel.+48 42 611-64-17,19 fax. +48 (42) 611-64-18 lub drog膮 elektroniczn膮.
(e-mail)


1. Podstaw膮 reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczaj膮cych przesy艂k臋 w formie spisanego przez kuriera protoko艂u w momencie dostawy..

(w momencie sporz膮dzenia protoko艂u szkody w momencie odbioru paczki, Nabywca musi dostarczy膰 orygina艂 listu przewozowego do Naszej siedziby maksymalnie do 7 dni - inaczej reklamacja nie zostanie rozpocz臋ta a w przypadku jej z艂o偶enia po tym terminie, firma kurierska uzna j膮 negatywnie ze wzgl臋du d艂ugi okres wsz臋cia procedury reklamacyjnej od daty dostarczenia paczki)
 

Uwaga !!!  Nowe kryteria sk艂adania reklamacji kurierskich w firmie DPD w dobie koronawirusa. !!!
Po otrzymaniu przesy艂ki w przypadku stwierdzenia szkody sk艂adamy reklamacje do 1 godziny od otrzymania przesy艂ki poprzez stron臋 protokol.dpd.com.pl/

Po wype艂nieniu formularza na stronie DPD i otrzymaniu jego potwierdzenia przyj臋cia  w pliku .pdf koniecznie prosimy przes艂a膰 go na nasz e-mail firmowy.

 

2. R贸偶nice wynikaj膮ce z indywidualnych ustawie艅 komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mog膮 by膰 podstaw膮 reklamacji zakupionego towaru.
3. Zwrotom nie podlegaj膮 koszty dostawy.
4. Zwrot towaru odbywa si臋 tylko i wy艂膮cznie na koszt Klienta.
5. Klient zobowi膮zuj臋 si臋, aby zwracany przez niego towar by艂 zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu.

II. REKLAMACJE I GWARANCJE

Wszystkie towary dost臋pne w sklepie obj臋te s膮 gwarancj膮 producenta (zgodnie z pkt. II podpkt. 3 i 4). Dbamy o to, aby nasze towary by艂y najwy偶szej jako艣ci, ale mo偶e si臋 zdarzy膰, 偶e po otrzymaniu towaru wykryj膮 Pa艅stwo w nim jakie艣 wady techniczne. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie si臋 z INTER-LUMEN Sp.j. w celu:

1. Om贸wienia sposobu wymiany na produkt pe艂nowarto艣ciowy,
2. Zamiany za zgod膮 Klienta na inny lub, je艣li nie b臋dzie takiej mo偶liwo艣ci, zwrotu pieni臋dzy.
3. Koszt przesy艂ki uznanej reklamacji ponosi INTER-LUMEN Sp.j.
4. Klient kt贸ry ma za艂o偶one konto w naszym sklepie (jest zalogowany) moze z艂o偶y膰 reklamacje samemu.

Po zalogowaniu si臋 na swoim koncie b臋dzie mia艂 dodatkowy boks po prawej stronie (Boks - Reklamacje). Boks Reklamacje pozwoli mu samemu z艂o偶y膰 i monitorowa膰 status swojego zg艂oszenia reklamacyjnego.


III. Cennik wysy艂ki obowi膮zuj膮cy w Naszej firmie - Ceny brutto:

Towar wysy艂amy firm膮 kuriersk膮 DPD.
 


(podane ceny brutto)

1. Przy przedp艂acie
 

 a.  paczka standardowa b.  paczka gabarytowa (dla wymiar贸w powy偶ej 1,5 metra)
 do 10 kg - 19.00 PLN
 do 20 kg - 20.00 PLN
 do 30 kg - 21.00 PLN
 do 10 kg - 43.00 PLN
 do 20 kg - 44.00 PLN
 do 30 kg - 45.00 PLN


2. Przy pobraniu 

 do kwoty zam贸wienia  1000 PLN - 24.00 PLN 
 do kwoty zam贸wienia  2000 PLN - 26.0 PLN 
 do kwoty zam贸wienia  3000 PLN - 27.50 PLN 
 

3. Firm膮 kuriersk膮 klienta na jego umow臋.

  BARDZO WA呕NE !!!

     Po otrzymaniu paczki zawsze sprawd藕 jej zawarto艣膰 w obecno艣ci kuriera, w przypadku uszkodzenia kartonu lub przedmiotu itp. 偶膮daj od kuriera sporz膮dzenia protoko艂u szkody. Bez protoko艂u szkody nie b臋dziemy w stanie rozpatrze膰 pozytywnie Twojej reklamacji.
Bezpiecze艅stwo to nasza wsp贸lna sprawa.

  
 
Nie ryzykuj !!!

IV.Towaru nie wysy艂amy:

1. Poczt膮 Polsk膮
2. Firm膮 spedycyjn膮 kupuj膮cego bez wcze艣niejszego zap艂acenia za towar 


Przejd藕 do strony g艂贸wnej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyra偶enie zgody na wykorzystanie plik贸w cookies. Wi臋cej informacji mo偶esz znale藕膰 w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj wi臋cej tego komunikatu