I. ZWROTY
1. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowi膮zany do sprawdzenia przesy艂ki. Ewentualne uszkodzenia nale偶y niezw艂ocznie zg艂osi膰 pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktowa膰 si臋 z Dzia艂em Reklamacji firmy
INTER-LUMEN Sp.j. pod nr tel.+48 42 611-64-17,19 fax. +48 (42) 611-64-18 lub drog膮 elektroniczn膮. (e-mail)
1. Podstaw膮 reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczaj膮cych przesy艂k臋 w formie spisanego przez kuriera protoko艂u w momencie dostawy.. (w momencie sporz膮dzenia protoko艂u szkody w momencie odbioru paczki, Nabywca musi dostarczy膰 orygina艂 listu przewozowego do Naszej siedziby maksymalnie do 7 dni - inaczej reklamacja nie zostanie rozpocz臋ta a w przypadku jej z艂o偶enia po tym terminie, firma kurierska uzna j膮 negatywnie ze wzgl臋du d艂ugi okres wsz臋cia procedury reklamacyjnej od daty dostarczenia paczki) Uwaga !!! Nowe kryteria sk艂adania reklamacji kurierskich w firmie DPD w dobie koronawirusa. !!! | Po otrzymaniu przesy艂ki w przypadku stwierdzenia szkody sk艂adamy reklamacje do 1 godziny od otrzymania przesy艂ki poprzez stron臋 protokol.dpd.com.pl/
Po wype艂nieniu formularza na stronie DPD i otrzymaniu jego potwierdzenia przyj臋cia w pliku .pdf koniecznie prosimy przes艂a膰 go na nasz e-mail firmowy. |
2. R贸偶nice wynikaj膮ce z indywidualnych ustawie艅 komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mog膮 by膰 podstaw膮 reklamacji zakupionego towaru. 3. Zwrotom nie podlegaj膮 koszty dostawy. 4. Zwrot towaru odbywa si臋 tylko i wy艂膮cznie na koszt Klienta. 5. Klient zobowi膮zuj臋 si臋, aby zwracany przez niego towar by艂 zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu.
II. REKLAMACJE I GWARANCJE
Wszystkie towary dost臋pne w sklepie obj臋te s膮 gwarancj膮 producenta (zgodnie z pkt. II podpkt. 3 i 4). Dbamy o to, aby nasze towary by艂y najwy偶szej jako艣ci, ale mo偶e si臋 zdarzy膰, 偶e po otrzymaniu towaru wykryj膮 Pa艅stwo w nim jakie艣 wady techniczne. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie si臋 z INTER-LUMEN Sp.j. w celu:
1. Om贸wienia sposobu wymiany na produkt pe艂nowarto艣ciowy, 2. Zamiany za zgod膮 Klienta na inny lub, je艣li nie b臋dzie takiej mo偶liwo艣ci, zwrotu pieni臋dzy. 3. Koszt przesy艂ki uznanej reklamacji ponosi INTER-LUMEN Sp.j. 4. Klient kt贸ry ma za艂o偶one konto w naszym sklepie (jest zalogowany) moze z艂o偶y膰 reklamacje samemu.
Po zalogowaniu si臋 na swoim koncie b臋dzie mia艂 dodatkowy boks po prawej stronie (Boks - Reklamacje). Boks Reklamacje pozwoli mu samemu z艂o偶y膰 i monitorowa膰 status swojego zg艂oszenia reklamacyjnego.
III. Cennik wysy艂ki obowi膮zuj膮cy w Naszej firmie - Ceny brutto: Towar wysy艂amy firm膮 kuriersk膮 DPD. (podane ceny brutto)
1. Przy przedp艂acie a. paczka standardowa | b. paczka gabarytowa (dla wymiar贸w powy偶ej 1,5 metra) | do 10 kg - 19.00 PLN do 20 kg - 20.00 PLN do 30 kg - 21.00 PLN | do 10 kg - 43.00 PLN do 20 kg - 44.00 PLN do 30 kg - 45.00 PLN |
2. Przy pobraniu
do kwoty zam贸wienia 1000 PLN - 24.00 PLN do kwoty zam贸wienia 2000 PLN - 26.0 PLN do kwoty zam贸wienia 3000 PLN - 27.50 PLN
3. Firm膮 kuriersk膮 klienta na jego umow臋. BARDZO WA呕NE !!! Po otrzymaniu paczki zawsze sprawd藕 jej zawarto艣膰 w obecno艣ci kuriera, w przypadku uszkodzenia kartonu lub przedmiotu itp. 偶膮daj od kuriera sporz膮dzenia protoko艂u szkody. Bez protoko艂u szkody nie b臋dziemy w stanie rozpatrze膰 pozytywnie Twojej reklamacji. Bezpiecze艅stwo to nasza wsp贸lna sprawa. Nie ryzykuj !!! IV.Towaru nie wysy艂amy: 1. Poczt膮 Polsk膮 2. Firm膮 spedycyjn膮 kupuj膮cego bez wcze艣niejszego zap艂acenia za towar |